Thursday 19 January 2017

Hoe kunt u de conversie ratio van uw landing page verhogen?

Het kan erg lastig zijn om het verkeer naar uw landing page te brengen en het is mogelijk dat je nooit het volume krijgt dat u wenst te krijgen. Daarom moet je het verkeer dat u ontvangt in de grootst mogelijke mate omzetten. Laten we rekening houden met de volgende tips gegeven door web development specialisten om de conversie van uw landing page te verhogen:

Prominent call-to-action

Uw landing page moet een duidelijke en opvallende call-to-action hebben om uw potentiële klanten direct in de richting van de actie te sturen die u wilt dat ze uitvoeren. Overweegt u ook eens om een duidelijke beschrijving aan de knop toe te voegen die aangeeft welke beloning gebruikers zullen krijgen wanneer ze op de knop drukken, bijvoorbeeld ", Dowload Uw Vrij Rapport" of "Nu kopen", etc.

Zie ook- Web Ontwikkelingstrends om naar uit te kijken in 2017

Structureer uw inhoud

De consument van vandaag heeft altijd haast en hun aandachtsspanne is ook kort. Daarom moet u uw landing pages structureren met behulp van bullet points of met het opbreken van lange alinea zodat je het makkelijk kan lezen. Maak ook gebruik van een overvloed aan witte ruimte rond tekstblokken.

Voeg een video toe

In plaats van grote blokken tekst, leg bezoekers van uw website met een video uit wie je bent en wat de waarde is die u aanbiedt. U kunt ervoor zorgen dat ze langer op uw pagina blijven.

Probeer om vertrouwen te ontwikkelen

Vergeet niet om het logo van uw bedrijf opvallend in de bovenhoek van uw pagina te plaatsen. Maak ook gebruik van getuigenissen van klanten of citaten uit de media of een prijzenlijst van uw bedrijf als bewijs van uw bedrijfs 'of product waarde. Dit zal helpen bij de ontwikkeling van het vertrouwen in uw merk.

Biedt een gratis proefperiode aan

Biedt een gratis proefperiode of geld-terug-garantie aan om uw klanten te verzekeren dat de transactie die ze gaan uitvoeren vrij is van risico's. Dit zou conversies verhogen en hen aanmoedigen om uw product of diensten te kopen.

Minimaliseer de Klant Input

Zorg ervoor dat uw klanten geen lange formulieren in hoeven te vormen. Minimaliseer de verplichte velden om te voorkomen dat zij het formulier helemaal niet indienen of zelfs afzien van uw website.

Test En Iterate

Kleine veranderingen in uw website ontwerp kan een groot verschil maken op uw succespercentage maken. Daarom, om erachter te komen welke veranderingen het beste voor uw merk werken, voer een A / B-test of een split-test na overleg met uw Web Development Agency. Gebruik de gegevens die u heeft afgeleid uit de test om uw landing page nog effectiever te maken.

Bekijk meer informatie over de Website Ontwikkeling Specialist, Outsourcing Website Ontwikkeling en ASP.NET Specialist.

No comments:

Post a Comment