Thursday 5 November 2015

Voorkom deze bedreigingen voor jouw website

Je hebt de kenmerken kunnen zien. Ze zijn niet erg duidelijk, maar toch zijn ze duidelijk genoeg voor jouw analyticus. Zij zullen jouw wijzen op de gevaren voor jouw website. Er zijn vier vormen van gevaar voor jouw website. Netzoals gevaarsborden zijn deze vier duidelijk te onderscheiden. Maar er zijn manieren om uw website te beveiligen. Dit is een handleiding voor u, om te ontdekken hoe u uw site kan beveiligen. Dit zijn de richtlijnen van Website Hazard.



Ontvlambaar

Een aantal bedrijven hebben geweigerd om samen te werken, hierdoor is de kans dat de site wordt overgeslagen en de site wellicht moeilijk te gebruiken. Hier volgen drie adviezen die zullen helpen bij de uitstraling van jouw website.
  1. Goede navigatie: Heeft u een goede en gemakkelijke navigatie op uw site? Dus services, blogs, contacts en dat soort opties zijn duidelijk aanwezig? Wees ervan bewust dat het gebruiken van boeiende namen hierbij kan helpen, zodat klanten kunnen zien wat jij doet.
  2. Links: Het koppelen van jouw pagina’s aan elkaar kan zowel nuttig zijn voor de klant dan wel voor jouw website. Het kan namelijk bijdragen aan de gebruiksvriendelijkheid van de site en aan SEO.
  3. Warmhouden: Zorg ervoor dat je het vuur aan blijft houden, wat wil zeggen dat je het aantrekkelijk  moet blijven houden voor de klant wil hij of zij terugkomen. Het upgraden van de site zou eenvoudig, snel en gratis moeten zijn. Wanneer dit niet het geval is dan zal uw site stagig en ouwbollig over kunnen komen.

Radioactief

Op sites worden bezoekers gevraagd om het te liken/endorsen en op andere manieren benaderd om het goed te keuren. Indien uw site veel van deze reacties heeft dan zullen veel mensen jouw site bezoeken. Hieronder drie tips die hierin vebetering kunnen brengen
  1. Breng duidelijke informatie: uw telefoonnummer of jouw contactpunt moet rechts boven op de pagina zichtbaar zijn. Daarnaast moet het ook rechts onder in de footer komen te staan, zodat klanten het makkelijk kunnen vinden
  2. Gemakkelijke inschrijfformulieren: Bezoekers vinden het prettiger als ze een niet al te lange gecompliceert formulier krijgen. Er is een tegengestelde relatie tussen de lengte van het formulier en de aantallen inschrijvingen. Je moet het formulier overzichtelijk en gemakkelijk houden.
  3. Verplichtingen op je pagina: indien je bezoekers laat tekenen dat ze aan een verplichting vast zitten zullen ze vaker moeten terugkomen. Dit werkt als een kettingreactie.

Vernietigend

structurele problemen kunnen veel gevolgen hebben.  Dit komt naar boven wanneer je jouw analiticus hiernaar laat kijken. Voorbeelden hiervan zijn ontbrekende of missende onderdelen die cruciaal zijn voor jouw website
  1. Niet opgezette kanalen: een continue stroom van verkeerde activiteiten op jouw site kunnen ervoor zorgen dat het een negatief gevolg heeft voor jouw site. Zorg ervoor dat de site linkt naar jouw eigen IP-adressen, zodat Google Analytics in ieder geval weet waar de informatie afkomstig van is
  2. Niet behaalde doelstellingen: Dit is een van de meest erkende risico’s. De doelstellingen van de leads en supporters zal jouw ertoe bewegen om de tarieven aan te passen. Probeer soms een stap terug te doen en dan te kijken waar je nu staat.
  3. Slechte automatische berichten: dit is een van de grotere risico’s. In het geval dat jouw robots.txt aangeeft noindex dan zal uw site nooit hoog in de zoek machine komen. Andere destructieve teksten zijn: sitemap.xml dat zegt Disallow:/*

Biohazard

Een aantal besemmingen zijn erg levendig. Andere kijken alsof een infectie heeft plaatsgevonden en er geen menselijk leven aanwezig lijkt te zijn. In het geval dat een site een lage verandering snelheid heeft, of maar een aantal hits met betrekking tot social media dan kan dat onvoldoende zijn met betrekking tot het aantrekken van klanten. Hier zijn drie biohazards die het onderschrijven van jouw site ondermijnen.
  1. Geen sociale interactie: Elke site heeft een hart nodig. Installeer twitter is een manier hoe je dat kan bevorderen. Dit kan ervoor zorgen dat er meer verkeer komt nar jouw website. Online tijdschriften die jouw site benadrukken is suprieur.
  2. Geen getuigen of sociaal bewijs: Het is gevaarlijk als alles terug leidt naar jouw eigen site. Je moet getuigenissen mengen, dus niet enkel goede of slechte. Dit kan de geloofwaardigheid vergroten
  3. Geen foto’s van mensen: Het tonen van foto’s van een groep kan vertrouwen opwekken. Houd in gedachten dat er niks romantisch aan jouw bedrijf. Je moet dit dus demonstreren, dit kan met behulp van foto’s.
Bekijk meer informatie over de Website Ontwikkeling Specialist, Outsource Website Ontwikkeling India en webdesigner wordpress. De expertise van de auteur wordt echt gewaardeerd door kijkers.

No comments:

Post a Comment