Sunday 6 September 2015

Tekenen voor Vereistes van Lange Formulieren van uw landingspagina

De beste landingspagina’s bevatten scherpte en een prima hoeveelheid woorden. Dat betekent niet dat de langere pagina’s niet van belang zijn. Zij houden hun eigen positie. Het is belangrijk om te weten wanneer je je lange formulier verkoop pagina moet testen. 


Deel 1: Wanneer u landingspagina een lange formulier kopie nodig heeft voor de verkoop
Eerst moet u de tekenen weten die u nodig heeft om uw lange formulieren verkoop pagina te testen.
Hoe hoger de prijs, hoe hoger de angst die veroorzaakt wordt. Klanten willen weten waar hun geld voor wordt gebruikt. Wees duidelijk over de voordelen die u te bieden heeft.

Uw product of dienst moet eenvoudig uit te leggen zijn. U zult meer informatie nodig hebben als u meer functionaliteiten biedt.

Het is bewezen door A/B testen dat het niet noodzakelijk is om meer informatie te geven.
Het kan ook voorkomen dat uw probleem is dat prospect nog niet bekend met u of de aanbieding zijn. Hierdoor weet u mogelijk niet hoe dit opgelost moet worden.

De prospects hebben verschillende hoeveelheden informatie nodig om overtuigd te raken om op de koop button te klikken, afhankelijk van de bekendheid van uw aanbieding. Als mensen minder bekend zijn over de oplossing dan zijn meer examplaren nodig om ze bekend te maken met het aanbod.

Voordat u de aanbieding vermeld, moet u een duidelijk beeld scheppen van de pijn waarmee ze geconfronteerd worden, vooral als de bekendheid bij prospects laag is.

Deel 2: Het vermijden van valkuilen voor lange-formulier verkoop pagina’s
Er zijn een aantal fouten die kunnen worden gerepareerd waardoor de conversie op pagina’s stijgt.

Probleem:
Laat het ontwerp niet een belemmering zijn qua berichten. Laat je ontwerp niet domineren door de boodschap.

Repareer:
De boodschap moet parallel gaan met jou ontwerp. Dus laat je bericht het ontwerp ondersteunen.
De informatie die prospects nodig hebben om een beslissing te nemen moet komen voordat de lange-formulier verkoop pagina ontworpen wordt. Het moet slechts één doel dienen door een design element toe te voegen aan de pagina.

Probleem:
Uw landingspagina exemplaar moet overtuigender zijn voor prospects die veel informatie nodig hebben.

Repareer:
U kunt dit oplossen door de ogen niet te laten bewegen van elk exemplaar, dit kan worden gedaan door ‘storytelling’.
Leg uit wat de oorzaak van uw bedrijf is en waarom het bestaan. Draag zorg voor uw klanten voordat uw ze vraag om hun portomonnee te trekken.

Probleem:
De waarde is niet overtuigend genoeg om kopers te overtuigen om op de landingspagina te kopen.
Tijd speelt hierin een belangrijke rol. De bezoekers berekenen de tijd die ze nodig denken te hebben om dit koop te voltooien.

Repareer:
Splits de kosten of vergelijk ze met iets tastbaars om het anders uit te drukken. Als je het in iets anders kunt uitdrukken is dit de meest effectieve manier om de waarde over te brengen op klanten. Het alternatief is om het simpelweg uit te splitsen in kleine stukjes.

Controleer of uw verkoop pagina is klaar voor primetime:
Bepaal of het lange-formulier de juiste manier is.Opmerking:als uw pagina lijdt aan bovengenoemde problemen. A/B test de lange-formulier versie tegen de kortere versie.

Bekijk meer informatie over de Freelance Website Ontwikkelaar, Website Ontwikkeling Specialist en Freelance Wordpress Ontwikkeling. De expertise van de auteur wordt echt gewaardeerd door kijkers.

No comments:

Post a Comment